woensdag 24 juli 2013

83e Challenge van CCWS

Dit is de kaart die ik gemaakt heb met de sketch voor de 83e challenge.
Er is nog een extra opdracht bij n.l. gebruik geen kerststempel (een beetje vreemd voor een kerstchallenge trouwens LOL) maar het is dus een nieuwjaarskaartje geworden.
Weer ingekleurd met Spectrum Noir en een paar Promarkers en ik weet de kleuren, komen er zo aan.

Ik zie net dat ik nog wat vergeten ben en ik heb hem al geplaatst, eens kijken of ik dat nog kan verhelpen.

Zo ik heb het veranderd, maar beide foto's maar even laten staan.
 
 
 
De kleuren die ik gebruikt heb zijn.
GT1,GT2,GT3
GB4,GB8,GB11
FS2,FS3,EB2,FS4,TN2,PP1 en BGR1
En Promarkers Cocktail pink,Poppy en Magenta

3 opmerkingen:

  1. Het is een hele leuke kaart geworden. Gezellig dat je meedoet met onze CCWS-challenge (zonder kerststempel!) :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Channah. Je hebt een leuke (niet kerst) stempel gebruikt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van CCWS. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Channah. Bedankt voor je deelname bij CCWS, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen